SAVA.card
Kas ir SAVA.card?
SAVA.card ir kredītkarte klasiskā izpratnē, kas ļauj apmaksāt preces un pakalpojumus piešķirtās
kredītlīnijas ietvaros. Karte nav paredzēta personīgo līdzekļu uzglabāšanai.
Kredītlīnija ir atjaunojama – Jūs atmaksājat mums naudu, un tā atkal kļūst Jums pieejama. Noslēdzot
līgumu vienu reizi, to var lietot vairākkārt.
SAVA.card preču un pakalpojumu apmaksai pieņem vairāk nekā 32 miljonos tirdzniecības vietu un 600 000
skaidras naudas izņemšanas vietu visā pasaulē - visur, kur pieņem MasterCard maksājumu kartes.
Ar SAVA.card Jūs varēsiet veikt pirkumus interneta veikalos, rezervēt viesnīcas un īrēt
automašīnas.
Kādas ir SAVA.card priekšrocības?
- 24/7 klientu atbalsta serviss,
- Bezmaksas noformēšana un piegāde ar kurjerpasta starpniecību,
- Pirkumi internetā bez papildus komisijas maksas,
- Izdevīgi nosacījumi skaidras naudas izņemšanai Swedbank bankas bankomātos,
- Neliels ikmēneša maksājums
Cik izmaksā SAVA.card?
- Kartes noformēšana un piegāde – bezmaksas,
- Skaidras naudas izņemšana Swedbank bankas bankomātos – 1% (minimums EUR 1),
- Skaidras naudas izņemšanu citu banku bankomātos – 2% (minimums EUR 5),
- Pirkumi – bezmaksas,
- Procenti par kredīta lietošanu – 0,12% dienā
Cik lielu summu var aizņemties?
Kredītlīnijas apmērs ir atkarīgs no Jūsu maksātspējas un kredītvēstures uzņēmumā SIA “VIA
SMS”.
Minimālā iespējamā kredītlīnijas limita summa ir EUR 300, bet maksimālā summa nepārsniedz EUR 3000.
Kas izsniedz SAVA.card?
SAVA.card ir uzņēmumu SIA “VIA SMS’’ un SIA “Transact Pro” kopīgs produkts.
Kartes izsniedzējs ir SIA “Transact Pro”, kas ir FKTK licencēta elektroniskās naudas iestāde.
Kredītlīniju kartei piešķir SIA “VIA SMS”, kas ir PTAC licencēts patērētāju kreditēšanas
pakalpojumu sniedzējs.
Pieteikšanās kartei
Kādi dokumenti un kur man tie jāiesniedz, lai saņemtu aizdevumu?
Nekādi speciāli dokumenti nav nepieciešami, ir vajadzīgs mobilā telefona numurs un konts jebkurā
Latvijas bankā.
Vai man vajag ķīlu vai galvotāju?
Nē, lai pieteiktos kartei, ne ķīla, ne galvotājs nav nepieciešami.
Vai var saņemt aizdevumu, ja ir nenomaksāts kredīts bankā vai pie cita patērētāju kreditēšanas
pakalpojuma sniedzēja?
Var, ja nav kavētu maksājumu. Nenomaksāts aizdevums/kredīts citā kredītiestādē nevar būt par šķērsli,
lai saņemtu aizdevumu SIA "VIA SMS".
Cik bieži ir jāveic pārskaitījums EUR 0.01?
Pārskaitījums ir jāveic tikai vienu reizi, reģistrējoties jebkurā no mājas lapām www.savacard.lv, www.viasms.lv, www.viacredit.lv
Uz kādu kontu man jāpārskaita EUR 0.01, lai reģistrētos?
Izvēlieties banku, kurā Jums ir atvērts konts. Tā mēs pārskaitījumu saņemsim ātrāk. Pārskaitījumu varat veikt
uz kādu no šiem kontiem:
LV18RIKO0002013151943 DNB banka
LV66PARX0012752770001 Citadele banka
LT363570020000000007 VIALET
Saņēmējs: SIA “VIA SMS”
Reģistrācijas numurs: 40103259867
Maksājuma mērķis (izmantot TIKAI latīņu alfabēta burtus): Piekrītu VIA SMS Aizdevuma līguma nosacījumiem.
Atļauju VSAA sniegt izziņu par maniem pēdējo 6 mēnešu ienākumiem kredītspējas
izvērtēšanai.
Cik maksā īsziņa, kas tiek sūtīta uz numuru 159?
EUR 0.21
Kā tiek novērtēta mana kredītspēja?
Klienta kredītspējas novērtēšanā izmantojam Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
(VSAA) datu bāzes, papildus informāciju iegūstam no uzņēmumiem, kas apkopo datus par fizisko personu
maksājumu kavējumiem Latvijas Republikā (“Creditreform”, “Creditinfo”, “Lindorff”,
“Julianus Inkasso”, “Gelvora”), kā arī - ņemam vērā SIA “VIA SMS” datu
bāzēs par klientu apkopoto informāciju.
Kādā veidā un cik ilgi jāgaida lēmums par aizdevuma piešķiršanu?
Lēmums par aizdevuma piešķiršanu Jums tiks nosūtīts īsziņā uz norādīto mobilā tālruņa numuru.
Parasti lēmums tiek pieņemts 5 minūšu laikā.
Kādā veidā un cik ātri es saņemšu karti?
Izgatavotā karte tiks nosūtīta Jums ar SIA "DPD" kurjerpastu 2 darba dienu laikā.
Vai es varu noformēt papildus karti kādam no ģimenes locekļiem?
Nē, taču ģimenes locekļi karti var noformēt uz sava vārda.
Vai var vienlaicīgi noformēt vairākas kartes ar dažādiem kredītlimitiem?
Nē, taču VIASMS klientiem pieejama iespēja vienlaicīgi izvēlēties vairākus aizdevuma produktus, veidojot
dažādas kombinācijas maksimālā limita 5000 EUR apmērā ietvaros. Izvēlēties divus vienādus aizdevuma
produktus nav iespējams..
Kartes lietošana
Veicot pirkuma apmaksu interneta veikalā, man prasa ievadīt CVV. Kas ir CVV?
CVV (Card Verification Value) – tie ir trīs cipari, kas atrodas kartes aizmugurē laukumā “Paraksts/
Derīga tikai ar parakstu”.
Veicot pirkuma apmaksu interneta veikalā, man prasa ievadīt kartes lietotāja identifikācijas paroli. Kas tas
ir?
Kartes lietotāja identifikācijas parole ir sešu ciparu kombinācija, kuru Jūs saņēmāt aploksnē kopā ar
SAVA.card. Identifikācijas parole NAV PIN kods, kas sastāv no četriem cipariem.
Vai tiks iekasētas papildus komisijas maksas par SAVA.card izmantošanu ārzemēs?
Ja karšu darījums tiek veikts ne EUR valūtā, tiek piemērots konvertācijas uzcenojums 3% no darījuma
summas.
Vai ir noteikti kādi ierobežojumi skaidras naudas izņemšanas vai pirkumu summām?
Skaidras naudas izņemšanas limits ir EUR 500 dienā. Visu karšu darījumu (pirkumi plus skaidras
naudas izņemšana) limits ir EUR 3000 mēnesī.
Maksājumu veikšana
Cik bieži man ir jāveic maksājums?
Reizi mēnesī Jums tiks nosūtīts konta izraksts, kurā būs norādīti veiktie kartes darījumi par atskaites
periodu un Minimālais maksājums. Maksājums ir jāveic vismaz Minimālā maksājuma summas apmērā uz SIA “VIA
SMS” kontu kredītiestādē (skatīt sadaļā “Kontakti”) līdz Jūsu izvēlētajai Norēķinu
dienai.
Kā aprēķina minimālo maksājuma summu?
Minimālais maksājums ir vienāds ar 10% no kredītlimita ietvaros lielākās izmantotās summas, bet ne mazāks kā
EUR 20.00 plus procenti par kredīta izmantošanu, kā arī kartes ikmēneša apkalpošanas maksa.
Vai var mainīt atmaksas datumu?
Norēķinu dienu var mainīt atbilstoši Jūsu situācijai. Datuma maiņa ir maksas pakalpojums.
Vai es varu atmaksāt lielāku summu nekā Minimālais maksājums?
Jūs varat atmaksāt lielāku summu nekā Minimālais maksājums, un varat arī pilnībā atmaksāt visu izlietoto
Kredītlīnijas summu. Tomēr SAVA.card nav paredzēta pozitīva atlikuma uzglabāšanai.
Kā es varu apmaksāt rēķinus?
Rēķinus var apmaksāt lietotāja profilā SAVA.card mājas lapā www.savacard.lv tajā skaitā veicot
maksājumu ar norēķinu karti, internetbankā, banku filiālēs, Latvijas Pasts filiālēs, kā arī WebMoney un
Runpay maksājumu terminālos.
Kas notiks, ja Minimālais maksājums netiks veikts vai tiks veikts ar kavējumu?
Par katru kavēto dienu Jums tiks aprēķināts līgumsods 0.5% apmērā no kavēto maksājumu summas. Ja Jūs kādu
iemeslu dēļ nevarat veikt maksājumu, lūdzu nekavējoties sazinieties ar mums pa tālruni 67-212-412 vai
27-212-412 un mēs centīsimies rast Jums atbilstošāko risinājumu.
Kartes pārvaldīšana tiešsaistē
Kā ieiet savā profilā?
Ja Jums ir SAVA.card, izmantojiet savu lietotājvārdu un paroli, kuru Jūs uzrādījāt kartes noformēšanas
procesā mājas lapā www.savacard.lv.
Ja Jūs esat viasms.lv vai viacredit.lv klients, tad izmantojiet savu lietotājvārdu un paroli, lai ieietu www.savacard.lv.
Ja Jūs esat iegājis savā lietotāja profilā www.viasms.lv vai www.viacredit.lv, Jūs varat pāriet uz www.savacard.lv
profilu caur sadaļu “SAVA.card”.
Ko darīt, ja es esmu aizmirsis savu profila paroli?
Jūs varat atjaunot savu paroli šeit.
Ko es varu darīt savā lietotāja profilā?
- Pārbaudīt kredītkartes pieejamo atlikumu reālā laikā
- Pārskatīt veiktos darījumus un rezervētās summas reālā laikā
- Bloķēt un aktivizēt karti acumirklī
- Pārskatīt un apmaksāt rēķinus
- Sekot līdzi kartes statusam un pieteikt jaunu karti
Man ir aizdomas, ka aploksne ar karti tika atvērta, ko man darīt?
Ja Jums ir radušās vismazākās šaubas, ka kartes aploksne ir bojāta vai atvērta, lūdzu, zvaniet
mums pa tālruni +371 27-212-412 vai +371 67-212-412, lai bloķētu karti un pasūtītu jaunu.
Kā aktivizēt karti?
Ieejiet savā lietotāja profilā www.savacard.lv un sadaļā “Profils” nospiediet pogu
“Aktivizēt”.
Pēc kartes saņemšanas, lūdzu, neaizmirstiet uzreiz uz tās parakstīties.
Es pazaudēju karti. Ko man darīt?
Lūdzu nekavējoties ieejiet savā lietotāja profilā www.savacard.lv un sadaļā “Mana karte”
nospiediet pogu “Slēgt karti un aizvietot”.
Kartes nozaudēšanas gadījumā varat arī sazināties ar mums par tālruni +371 67-212-412 vai +371
67-212-412, un mēs paši slēgsim Jūsu karti. Pasūtīt jaunu karti Jūs varēsiet tikai savā lietotāja
profilā.
Jaunā karte Jums tiks piegādāta 2 darba dienu laikā ar SIA "DPD" kurjerpastu. Kartes maiņa ir
maksas pakalpojums.
Es aizmirsu PIN kodu. Ko man darīt?
Pasūtiet jaunu karti ar jaunu PIN kodu savā lietotāja profilā sadaļā “Mana karte”. Jaunā karte
Jums tiks piegādāta 2 darba dienu laikā ar DPD kurjerpastu. Kartes maiņa ir maksas pakalpojums.
Es aizmirsu paroli preču/pakalpojumu apmaksai interneta veikalos. Ko man darīt?
Pasūtiet jaunu paroli savā lietotāja profilā sadaļā “Mana karte”. Jaunā parole tiks nosūtīta pa
pastu uz Jūsu norādīto adresi. Atkārtota paroles izsniegšana ir maksas pakalpojums.
Es gribu palielināt/ samazināt savu kredītlimitu. Kā to izdarīt?
Iesniedziet pieteikumu par kredītlimita palielināšanu vai samazināšanu sava lietotāja profila
sadaļā “Profils”. SIA “VIA SMS” kā atbildīgais kreditors varēs pieņemt lēmumu par
kredītlimita palielināšanu, kad būs pārliecināts, ka maksājumi tiek veikti līgumā noteiktajā apjomā
un termiņā vismaz 3 mēnešu laikā.
Man ir vajadzīga palīdzība/ konsultācija, ko man darīt?
Lūdzu zvaniet uz diennakts Klientu atbalsta centru pa tālruni +371 67-212-412 vai +371 27-212-412.